Sudah berdaftar sebagai ahli e-MANS?
Posted by maahad_ahmadi on 21.6.10 in
MAAHAD Ahmadi akan mengadakan program Plight Of Palestine pada 25 hingga 26 Jun ini. Ini merupakan kali ketiga, Maahad mengadakan program ini. Menurut Cikgu Adzlina Aziz, penyelaras program tersebut, kerja-kerja sudah hampir 80% siap sebelum program dapat dijalankan.

Menurut beliau lagi, antara slot yang akan diadakan adalah sesi bersama Persatuan Pengguna Islam Malaysia, Aman Palestin dan beberapa NGO lain.

Beliau mengharapkan kerjasama dari semua pihak dan menjemput orang ramai ke program yang julung-julung diadakan khas untuk rakyat Palestin yang ditindas oleh regim haram Israel.
1 Response to “Plight Of Palestine”:
  • Assalamualaikum dan salam sejahtera,

    Program sebegini semestinya di war-warkan kepada seluruh penduduk islam dan bukan islam khususnya yang berada di daerah Gemenceh. Program ini juga mengajak kita sejenak berfikir dan tentang nasib malang yang menimpa umat islam sesama aqidah dengan kita di bumi pelastin, bumi di mana terbinanya masjidil Aqsa, kiblat pertama kita Dan di sana juga bermulanya Israk dan mikraj nabi kita.Dan bermacam macam peristiwa hebat berlaku di bumi palestin, malah terdapat dalam Al Quran berhhubung perkara tersebut. satu perkara lagi, Kita lumrahnya di Malaysia dan nusantara adalah bermazhab shafie , tahukah kita sejarah beliau? Beliau adalah anak kelahiran bumi palestin yang bersejarah itu. Untuk Itu saya mengalu alukan kedatangan tuan-puan ke program itu dan yang pasti jumpa saya, En. Azmin-terapi Refleksologi, RM 5 untuk 10 - 15 minit, RM 1 untuk tabung Plight Of Palestin, selamat datang semua......

Catat Ulasan