Sudah berdaftar sebagai ahli e-MANS?
Posted by maahad_ahmadi on 30.3.09 in
28 Mac -Dewan Ibn Sina : KEM Bahasa Al Quran, Maahad Ahmadi (KEMBAQ) telah berjaya menamatkan kursus intensif pelajar E'dadi 1 (tingkatan 1) selama 3 bulan yang bermula sejak 12 Januari lalu. Majlis penutup telah diadakan dengan suasana yang meriah. Ustaz Ahmad Azhari Talib, Pemangku Ketua Penolong Pengarah Pelajaran, Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan berkenan merasmikan penutup KEMBAQ.

Acara dimulakan pada pukul 2.30 petang dengan perbarisan kawad secara formasi yang berjaya memukau hadirin yang hadir termasuk ibu bapa pelajar E'dadi Satu dan Dua. Antara acara penutup yang lain adalah coral speaking dalam bahasa arab, pentomen dan sajak.


Kehadiran ibu bapa dan penjaga pelajar telah menaik semangat para pelajar untuk berusaha dengan lebih gigih lagi mendalami ilmu dan kaedah bahasa arab. Syabas dan tahniah diucapkan kepada yang berjaya membantu pelajar dalam mendalami ilmu kaedah bahasa arab khususnya Ustaz Zulkarnain Itam dan barisan fasilitator yang terdiri dari bekas pelajar Maahad Ahmadi 2008.
0 Responses to “Majlis Penutup KEMBAQ”:

Catat Ulasan