Sudah berdaftar sebagai ahli e-MANS?
Posted by maahad_ahmadi on 2.7.09 in
Wisma Negeri; 1 Julai : SERAMAI 16 orang guru Maahad Ahmadi telah diserapkan ke dalam jawatan tetap Perkhidmatan Pendidikan DG41. Satu taklimat telah diadakan di Bilik Gerakan Negeri bersama YB Dato' Mat Ali bin Hassan, Setiausaha Kerajaan Negeri Sembilan.

Dalam ucapan Dato' SUK, beliau merakamkan jutaan tahniah diatas perlantikan sebagai guru tetap setelah sekian lama menjadi guru sandaran. Beliau dalam intipati yang sangat penting, menekankan peranan penjawat awam supaya meningkatkan produktiviti seperti yang disarankan oleh YAB Menteri Besar. Beliau juga menyeru agar guru-guru yang dilantik mengikut kehendak Kerajaan Negeri Sembilan yang perlu dipatuhi dan disesuaikan agar tidak bercanggah walaupun berbeza pendapat. Ini supaya objektif kerajaan Negeri Sembilan dapat dicapai dengan jayanya. Beliau turut menyentuh berkenaan isu berkenaan SMASKP yang dalam pertimbangan untuk diserahkan menjadi SABK.

Turut hadir dalam taklimat tersebut adalah Ustaz Selamat Paigo, Pemangku Pengarah Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan.
0 Responses to “Taklimat Bersama YB Dato Mat Ali Hassan”:

Catat Ulasan